tirsdag 27. april 2010

Sentrumsløpet

Lørdag var det klart for Sentrumsløpet. Med solif trening de siste ukene, og en morgenøkt svømming på 3100m hadde jeg ikke forhåpninger om å bryte lydmuren. Men 10km gjennom Oslos gater i fint vær og med startnummer er en topp treningsøkt.

Stine og Ida fikk i tilegg vært med på barneløpet, og koste seg med det. Ida ble i tilegg litt kjendis på http://www.kondis.no/

Jeg var påmeldt i pulje 2, 36-49(!) min. Sto helt fremst i pulje 2, og skulle vel egentlig ventet på startskudd nr 2 kl. 15.01. Men det dro avgårde så mange "treige" løpere med en gang at jeg ikke tørte vente på skuddet. Dro av gårde og løp mye sikk-sakk til jeg var bak slottet. Målet var å løpe jevnt, med pulsl itt over terskel. Det gikk fint og kilometrene tike unna. Dro pulsen litt opp i bakken i Bygdøy Alle, og slapp på bra ned til Aker Brygge. Var litt sliten og tung opp til Egertorget, og bestemte da å ikke grave dypt siste 2km. holdt farten helt inn og kom i mål på 37.51. Ingen stor tid som viser det jeg viste: det er endel jobbing igjen på løpeformen.

Avsluttet dagen med kjempebra middag sammen med resten av gjengen fra bilSpiten på TGI Fridays. Så var det 10mil sykkeltur på søndag med Oslo fraksjonen av Team BK Triathlon - Ridley ut til Son og tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar